Geri qaytarma və dəyişdirilmə şərtləri
Skip to content

Səbət

Səbətiniz boşdur

Geri qaytarma və dəyişdirilmə şərtləri

Məhsulu geri qaytara və ya dəyişdirə bilərəm?

Azərbaycan Respulikası Nazirlər Kabinetinin 114 №-li qərarına əsasən satın alınan parfümer-kosmetika mallarışəxsi gigiyena əşyaları geri qaytarılmır və dəyişdirilmir.

Qüsurlu məhsul çatdırıldıqda nə etməliyəm?

Zavod qüsuru olan bir məhsul aldığınız zaman, bu məhsulu geri qaytara bilərsiniz. Bunun üçün siz Yves Rocher müştəri xidmətləri şöbəsinin əməkdaşı ilə telefon və ya elektron ünvan vasitəsilə əlaqə saxlamalı və geri qaytarma səbəblərini ətraflı şəkildə izah etməlisiniz. Bu halda siz, həmçinin geri qaytarmanı məhsulu əldə etdiyiniz satış nöqtəsinə yaxınlaşaraq da həyata keçirə bilərsiniz.

Hər hansı bir məhsulun geri qaytarılması zamanı əməkdaşlarımız ilk öncə ona ətraflı baxış keçirir və, müştəri tərəfindən qeyd olunan zavod qüsuru aşkar olunan halda, məhsul geri qaytırılır.

Aşağıda qeyd olunan şərtlərə riayət etməklə, Yves Rocher mağazalarında və yaxud çatdırılma vasitəsilə əldə etdiyiniz istehsal qüsurlu məhsulları 24 saat ərzində geri qaytara, həmçinin 3 gün ərzində digər bir məhsulla dəyişdirə bilərsiniz:

  1. Alış qəbzinin kuryerə və yaxud mağaza təmsilçisinə təqdim olunması;
  2. Məhsulun istifadə olunmaması;
  3. Alınan məhsul ilə birlikdə təqdim olunan hər hansı aksesuarın və ya əlavə hədiyyənin tam şəkildə qaytarılması;
  4. Geri qaytarma səbəbinin ətaflı şəkildə izah edilməsi.

Ödənişin müştəriyə geri qaytarılması qaydaları

  1. Məhsulu nağd əldə etdiyiniz halda, ödəniş sizə nağd şəkildə geri qaytarılır.
  2. Məhsulu kartla əldə etdiyiniz halda, məbləğ 1-14 iş günü ərzində hesabınıza geri qaytarılır.

Poçt vasitəsilə çatdırılan sifarişlərin geri qaytarılması

Azərbaycan Respublikasının rayonları, kəndləri və digər şəhərlərindən sifarişin geri qaytarılması poçtla həyata keçirilir. Və bu halda poçt xidmət haqqı müştəri tərəfindən ödənilir.